قالب وبلاگ
iran.computer
ایران کامپیوتر 
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان iran.computer و آدرس iran.computer.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نصب لینوکس در فلش مموری

همان طور که می دانید امروزه اطلاعات الکترونیکی نقش مهمی در زندگی ما دارند و به نوعی زندگی و کار ما وابسته به آن است و در همه جا و همه حال باید کنار ما باشند. این امر زمانی بیشتر احساس می شود که شغل افراد طوری باشد که با کامپیوتر تعامل زیادی داشته باشند. از جهت دیگری، امنیت اطلاعات نیز امر مهمی است. مدیران و در کل افرادی که اطلاعات با ارزشی دارند نمی توانند در هر کامپیوتری اطلاعات خود را باز و ویرایش نمایند. یکی از راه حل های مناسب برای حل این مشکل به همراه داشتن تمامی نرم افزارهای مورد نیاز خود است. مانند ویرایشگرها، پایگاههای داده، لیست ها ، پروژه ها و… .از همه مهمتر سیستم عاملی است که بر روی آن کار می کنید. اما چگونه می توان این نرم افزارها را به همراه داشت؟

منظور ما تهیه یک کامپیوتر همراه نیست! بلکه به همراه داشتن نرم افزارهای مورد نیاز بر روی یک حافظه و استفاده از آنها در کامپیوترهای دیگر است. در ادامه طریقه نصب یکی از توزیع های سیستم عامل لینوکس را بر روی فلش مموری آموزش خواهیم داد.

برای این منظور ما از توزیع Pendrivelinux ورژن ۲۰۰۸ آن استفاده می کنیم. این توزیع بر روی حافظه نصب شده و در هنگام راه اندازی سیستم (البته با کمی تغییر که به آن اشاره خواهیم کرد) شروع به کار می کند و شما با یک سیستم عامل قدرتمند مبتنی بر لینوکس که جزو برترین سیستم عامل ها از نظر امنیت و قدرت می باشد، مواجه می شوید. در این سیستم عامل برنامه هایی به صورت پیش فرض وجود دارند مانند برنامه های اینترنت، مالتیمدیا، آفیس، سیستمی و… .


PCAILPDF0
عکس از pendrivelinux.com

این سیستم عامل به صورت یک سیستم عامل بسته نیست. یعنی شما اگر هر تغییری بر روی سیستم عامل انجام دهید یا برنامه ی جدید نصب کنید، در راه اندازی بعدی آن تغییرات نیز اعمال خواهند شد. البته لازم به ذکر است که میزان تغییرات و نصب برنامه های متعدد بر روی سیستم عامل قابل حمل خود، بستگی به مقدار حافظه فلش مموری دارد که از آن استفاده می کنید و طبیعتا اگر حافظه بیشتری داشته باشد، برنامه های بیشتری نیز می توان بر روی آن نصب کرد.

برای شروع به چند ابزار نیاز داریم

+ فلش مموری با گنجایش ۱ گیگابایت و یا بالاتر
+ یک کامپیوتر که قابلیت بوت از طریق USB را داشته باشد.

همان طور که گقته شد، این سیستم عامل قابل حمل که بر روی فلش مموری نصب شده، فقط بر روی کامپیوترهایی اجرا می شود که قابلیت بوت از طریق درگاه USB را داشته باشند و بایوس آنها اجازه این کار را بدهد.

مراحل نصب

+ ابتدا فلش مموری خود را با فرمت FAT32 فرمت کنید.
+ سپس فایل مربوطه را از لینک زیر دریافت کنید (Pendrivelinux08.zip)

http://downloads.sourceforge.net/pendrivelinux/Pendrivelinux08.zip

 

+ پس از دریافت فایل، آن را در داخل فلش مموری Extract کنید (فایل بصورت فشرده شده با فرمت zip می باشد)
+ پس از اتمام مرحله قبل، فلش مموری خود را باز کنید و بر روی فایل makeboot.batکلیک کنید تا اجرا شود. این فایل به صورت اتوماتیک فلش شما را قابل بوت (Bootable) می سازد.

 

کار تمام است و شما یک سیستم عامل قابل حمل دارید که می توانید براحتی از آن استفاده کنید. برای راه اندازی سیستم عامل ابتدا کامپیوتر را restart کنید و هنگام روشن شدن بایوس خود را طوری تنظیم کنید که کامپیوتر از طریق درگاه USB راه اندازی شود. سپس سیستم عامل جدید و قابل حمل خود را خواهید.نام های کاربری و رمزهای عبور:

User: rootpassword: root

User: guestpassword: guest


لازم به ذکر است سازنده این سیستم عامل به طور پیش فرض فایلی را با نام mcnlive.loop با ظرفیت حداکثر ۲۵۶ مگابایت برای ذخیره تغییرات قرار داده است. این فایل برای ذخیره تغییرات بر روی سیستم عامل کاربرد دارد و تمامی تغییرات را در خود ثبت می کند و بیشتر از ۲۵۶ مگابایت، اجازه تغییر به شما نمی دهد. اگر فلش مموری با حافظه بالا دارید و می خواهید برنامه ها و تغییرات بیشتری را ایجاد کنید، باید این فایل را حذف کنید و بصورت دستی خودتان آن را با ظرفیت دلخواه بسازید که مراحل انجام کار بسیار ساده می باشد.

به هنگام راه اندازی این سیستم عامل، آن را بصورت Boot Live (nonpersistent) راه اندازی کنید و پس از راه اندازی فایل mcnlive.loopرا کاملا حذف کنید. سپس از منوی اصلی، از شاخه Pendrivelinux گزینه Create persistentloop را انتخاب کنید. در پنجره باز شده مراحل را ادامه دهید تا فایل مذکور ساخته شود.


PCAILPDF1
عکس از pendrivelinux.com

این سیستم عامل از MCNLive و تحت سورس Mandriva نوشته شده است. همچنین کاملا متن باز (Open Source) بوده و می توانید آن را از لینک زیر دریافت کنید.

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:نصب لینوکس در فلش مموری, ] [ 21:32 ] [ علی ت ]

نحوه باز یابی روز عبور در ویندوز سون و ویستا

متاسفانه در Microsoft Windows تقریبا راه های زیادی برای بازیابی رمز عبور فراموش شده Adminstrator وجود دارد که ما در این مقاله به یکی از بارزترین روش ها اشاره می کنیم. اگر شما دسترسی به حساب کاربری خود و Administrator را از دست داده اید و نمی دانید که چه باید کرد، مقاله زیر را دنبال کنید.

قبل از شروع و شرح این روش توصیه می کنیم که پس از ورود دوباره به حساب کاربری Administrator خود و دسترسی کامل به سیستم، توسط خود ویندوز یک Password Recovery Disk تهیه کنید تا از این به بعد در صورت فراموش کردن رمز عبور، براحتی و بدون هیچ برنامه ی اضافی رمز عبور خود را بازیابی کنید. این توصیه برای مدیران شبکه ها و کلیه کاربرانی که اطلاعات مهمی در سیستم خود دارند پیشنهاد می شود.

مزیت این روش به دیگر روش های موجود (برای بازیابی رمز عبور) این است که به برنامه ی جانبی نیاز ندارد و با استفاده از امکانات خود ویندوز و CD/DVD نصب، می توان رمز عبور را بازیابی کرد. اما نکته ای قابل ذکر است که برای استفاده از این روش باید System restore فعال باشد و باید یک Restore Point، قبل از عدم دسترسی به حساب کاربری، در سیستم ایجاد شده باشد!

برای شروع CD/DVD نصب ویندوز ویستا یا ۷ را رایانه قرار دهید و سیستم را restart کنید. در هنگام بوت، و نمایش تصویر زیر، دکمه Enter را بزنید تا وارد محیط نصب ویندوز شوید.

بازبابی رمز عبور فراموش شده در ویندوز


اگر CD/DVD ویندوز ویستا یا ۷ خود را ندارید، باید وارد تنظیمات پیشرفته بوت (Advanced Boot Options) شوید و سپس گزینه Repair your computer را اجرا کنید.

بازیابی رمز عبور ویندوز

در این مرحله، زبان، زمان و فرمت فعلی سیستمتان را انتخاب کنید و دکمه Next را زنید تا به مرحله بعدی بروید. اگر شما نصب کننده ویندوز را با CD/DVD بوت کرده باشید، در این مرحله شما گزینه Repair your computer را خواهید دید.

بازیابی رمز عبور در ویندوز

سپس سیستم عاملی که قصد تعمیر آن را دارید، از لیست انتخاب کنید. (همان سیستم عاملی که رمز عبور آن را فراموش کرده اید را انتخاب کنید)

بازیابی رمز عبور در ویندوز

در این مرحله بر روی گزینه System Restore کلیک کنید و یک Restore Point را انتخاب کنید و صبر کنید تا مراحل به اتمام برسد. مطمئن شوید که Restore Point که انتخاب کرده اید، قبل از عدم دسترسی به حساب کاربری Adinistrator باشد تا بتوان آن را بازیابی کرد.

بازیابی رمز عبور در ویندوز

 

با پشت سر گذاشتن مراحل بالا رمز عبور شما به حالت قبلی بازیابی شده است و براحتی می توانید وارد محیط کاربری خود در ویندوز شوید.

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:نحوه باز یابی روز عبور در ویندوز سون و ویستا, ] [ 21:28 ] [ علی ت ]

آموزش نصب ویندوز 7 به صورت تصویری

 

حداقل سخت افزار مورد نیاز برای نصب ویندوز 7

 

1 گیگابایت رم برای ویندوز 32 بیتی ویندوز 7 یا 2 گیگابایت رم برای ویندوز 64 بیتی ویندوز7
16 گیگابایت فضای خالی دیسک سخت برای ویندوز 32 بیتی ویندوز7 و 20 گیگابایت برای ویندوز 64 بیتی 7
کارت گرافیکی یا چیپ است که پشتیبانی از DirectX 9 با 128 مگابایت حافظه داخلی (به تم Aero فعال باشد)
1 گیگاهرتز یا سریعتر 32 بیتی (x86) یا 64 - بیتی (x64) پردازنده به بالاتر که ویندوز سرعتش کم نشه

 

شروع آموزش

 

1. بوت کامپیوترتان؛مطمئن شوید که بر روی سی دی یا دی وی دی رام باشد . در بیشتر مادربردهای گیگابایت و اسوس کلید F8 و F12 می باشد .(زمانی که سیستم تان را روشن می کنید در ابتدا کلید بوت شدن را نمایش می دهد، کافی است کلید مورد نظر را زده و از صفحه ای که باز می شود درایو را انتخاب کرده و بعد کلید Enter را بزنید راه دیگر رفتن به صفحه Setup یا بایوس کامپیوتر و تغییر بوت سیستم است

 

2. وقتی DVD نصب را گذاشتید صفحه زیر در صورتی که مرحله قبل را درست انجام داده باشبد ظاهر می شود 8 ثانیه زمان دارید که کلید Enter رابزنید.

 

14c

 

بعد از زدن اینتر شروع به بوت شدن می کند

 

s2

 

v

 


3. تنظیم زبان و زدن کلید NEXT .( در این مرحله می توانید زبان مورد نظر را انتخاب کنید در صورتی که زبان کشور خود را انتخاب نکردید نگران نباشید بعد از نصب ویندوز می توانید تنظیمات آن را انجام دهید)

 

b

 

4. بر روی دکمه Install Now کلیک کنید

 

bf

 

شروع به لود کردن می کند

 

bfs

 

5.حال از صفحه ای که باز می شود نوع ویندوز خود را انتخاب کنید که پیشنهاد من به شما Windows 7 Perfessional می باشد

 

ee

 

6. قبول کردن شرایط مجوز .انتخاب I accept the license terms

 

x

 

7 .در این صفحه شما با دو گزینه مواجه می شوید :

 

الف.در صورتیکه می خواهید نسخه قبلی ویندوز (به عنوان مثال XP ) که در کامپیوتر شما نصب شده است به Windows 7 ارتقاء پیدا کند گزینه اول را انتخاب نمائید. این گزینه فقط زمانی در دسترس هست که یک نسخه از ویندوز در کامپیوتر شما نصب شده باشدو در صورتی که می خواهید ویندوز قبلی را پاک کرده و ویندوز جدیدی نصب کنید بر روی گزینه Custom کلیک کنید

 

dg

 

8. اگر هاردی که ویندوز 7 بر روی آن در حال نصب شدن است یک هارد نو می باشد و تا به حال ویندوزی بر روی آن نصب نشده است کافیست بر روی گزینه Drive Options کلیک کرده سپس بر روی گزینه New کلیک کنید و ظرفیت درایو C خود را به گیگابایت انتخاب کنید (اگر درایو C خود را برابر با 15 گیگابایت قرار دهید باید عدد15000 را وارد کنید) (1 GB = 1024 MB)

 


 

kl

 

نکته :
اگر هاردیسک شما قبلا دارای ویندوز XP یا هر ویندوز دیگری باشد کافیست درایوی که ویندوز بر روی آن نصب است را انتخاب بر روی گزینه Load Drive کلیک کرده و از گزینه هایی که در اختیار شما قرار می گیرد گزینه Format را زده و بعد از آن بر روی کلید Next کلیک کنید.

 

sda

 

9. نصب و راه اندازی ویندوز هم اکنون آغاز خواهد شد

 

dv

 

10. پس از تمام شدن این 5 مرحله نصب صفحه زیر را خواهید دید

 

jn

 

j

 

11. در این مرحله نام کاربری خود را وارد کنید و بعد از آن بر روی کلید Next کلیک کنید

 

k45

 

12. در صورتی که سیستم شما دارای حساسیت از نوع اطلاعات می باشد و شما می خواهید به غیر خودتان کسی از آن استفاده نکند در مرحله یک رمز عبور برای یوزر کاربری خود در نظر بگیرید

 

db

 

13. در این مرحله بر روی Next کلیک کنید

 

ic

 

14. در این مرحله در صورتی که از ویندوز اورجینال استفاده می کنید گزینه اولی را انتخاب کرده تا بروزرسانی اتوماتیک ویندوز انجام شود در غیر این صورت گزینه سومی را انتخاب کنید.

 

kk

 

15. تنظیمات زمان و تاریخ خود را بسته به کشور مورد نظر انتخاب کرده و بر روی گزینه Next کلیک کنید

 

در لیست Time Zone تهران را انتخاب کنید

 

bn

 

نوع کامپیوتر خود را بسته به اینکه سیستم شما خانگی باشد یا در شبکه استفاده می شود را انتخاب کنید .بر روی گزینه اول کلیک کنید

 

lhj

 

بعد ازانتخاب شروع به لود کردن می کند

 

kf

 

ویندوز7 در حال حاضر خود را آماده می کند برای تنظیمات دسکتاپ

 

jjg

 

...« ایران کامپیوتر به شما تبریک میگوید »...

 

 

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:, ] [ 18:55 ] [ علی ت ]

تمام صفحات به روز شده لطفا سر بز نید

نظر یادت نره

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:, ] [ 18:47 ] [ علی ت ]

اس ام اس طنز

ﻣﯽ ﺩﻭﻧﯿﺪ ﭼﺮﺍ ﺑﺮﺯﯾﻞ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪ ﯾﺎ ﻧﺎﺑﻐﻪ ﺍﯼ ﺗﻮ
ﻋﻠﻢ ﻧﺪﺍﺭﻩ ؟
ﺩﻟﯿﻠﺶ ﺧﯿﻠﯽ ﻭﺍﺿﺤﻪ ﻣﯿﮕﯽ ﻧﻪ ؟ ﺧﻮ ﺑﺒﯿﻦ !
ﮐﻼﺱ ﺳﻮﻡ ﺏ ﺩﺭ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺷﻬﺮﻫﺎﯼ ﺑﺮﺯﯾﻞ :
- ﻟﻮﺋﯿﺰ ﺩﺍﺳﯿﺘﺎ ﭼﮕﻮﻟﻮﻻ ﺩﺍﺳﯿﻠﻮﺍ
- ﺣﺎﺿﺮ !
- ﮐﯿﺎﻟﻮ ﺩﺍﻧﺎﺗﻪ ﺭﯾﻮﺍﻟﺘﺮﺯ ﺭﻭﻣﺎﺭﯾﻨﺎ
- ﺣﺎﺿﺮ !
- ﺍﻟﻮﺍﺭﻭ ﺩﯾﻨﺎﻣﯿﮑﻮ ﺗﺎﺭﺍﻧﺰﻩ ﻓﻠﻮﺗﯽ
- ﺣﺎﺿﺮ
- ﻓﺮﺍﻧﺴﯿﺴﮑﻮ ﺩﺍﺳﯿﻠﻮﺍ ﺁﺭﻣﺎﻧﺪﻭ ﻣﯿﮕﻮﺗﯽ
- ﺣﺎﺿﺮ
ﺁﻧﺘﻨﯿﻮ ﺍﻟﯿﻮﺭ ﺩﺍ ﮔﺎﻟﯿﻮﺭﯾﺎ
- ﺣﺎﺿﺮ
- ﺭﻭﻧﺎﻟﺪﻭ ﻓﯿﮕﻮﺭﺍ ﺗﺎﻟﯿﻮﺭﯾﻨﺎ ﺗﯿﭽﯿﺎﻟﯿﻮﺭ
ﺩﯾﺮﯾﺮﯾﺮﯾﻨﮓ ﺯﻧﮓ ﺧﻮﺭﺩ !!!
ﻣﻌﻠﻢ : ﺣﻀﻮﺭ ﻭ ﻏﯿﺎﺏ ﺑﺎﻗﯽ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺑﻤﻮﻧﻪ
ﻭﺍﺳﻪ ﺯﻧﮓ ﺑﻌﺪ !!!
 

فرستنده : سورنا,مرد همیشه تنها



 

اندر احوالات ما درخوابگاه
یه شب تصمیم گرفتیم روح احضار کنیم از قبلش با هماهنگی دوستم یه نخ نامرئی بستیم به پرده و اون سر نخ رو هم یه جوری از زیر تخت ردش کردیم که پیدا نبود خلاصه بچه ها رو جمع کردیم و چراغا خاموش و شروع کردیم اول اسمشو پرسیدیم مثلا مریم بود بعد بش گفتیم یه اقدامی بکن ما متوجه حضورت بشیم بعد یواشکی نخو کشیدم که پرده تکون خورد یهو اتاق رفت رو هوا از صدای جیغغغغ های رنگارنگ!! و هرکدوم به یکی از گوشه های افق پناه بردند قیافه من و دوست خبیث تر ازخودم ‏‏^‏-‏^ دوستای روح زده ‏:-////‏ مریم خانوم:‏)‏‏) البته ناگفته نماند که فرداش همه افراد حاضر درمراسم کمیته انضباطی شدند ولی خععلی حال داد! بعععله یه همچین آدم کرمویی بودم من!‏

فرستنده : دختر اصفهونی


 

امشب اومدم یه فال گرفتم شاخم درومد از خوشحالی!‏
نیتم باین صورت بود:‏
یه شوهر پولدار.‏
جواب حافظ:‏
خواهی یافت!‏
خداوکیلی ذوق مرگم الان!‏
لایک: بدبخت شوهر ندیده.‏‎ ‎

فرستنده : مریم بانو


 

اغغغغااااااااااااا خانوووووووووووووم اصن هر چی :| اگه مث من تیتیش مامانین اینو نخونین :(
ما امروز خیر سرمون ناهار ماکارونی داشتیم ک من عاجقجم *---*
لقمه اول خوردیم به خیر گذشت لقمه دومم خوردیم به خیر گذشت ....سر لقمه ی سوم این گودزیلای دراکولای بوووقمون شروع کرد به خاطره تعریف کردن :
گودزیلا : بابا جون یادته به من میگفتی قند و شکر کم بخور پاتو قط میکنن؟
بابام : خب؟
گودزیلا :ما رفته بودیم سره قبره عزیزجون یه آقایی بود (گدای محترم) پاشو قط کرده بودن این جیگرای پاش دیده میشد (منظورش گوشتای پاش بود اووووق )
من در اون لحظه : o.O
:|
و بعد اووووووووووق
بابام :))))))))))))))))
گودزیلا :D
دیگه ام غذا نخوردم :| :( :((
اغا واس اطلاعتون بگم پست اولمونه به یاد گدای سره قبره عزیزجون یه کمکی بکنید (لایک)
 

فرستنده : meymoone cheetoz


 

خواستگار داشتم همه چی تموم همه فک میکردن از شرم خلاص میشن اقا یرروز اومدن خونمون رفتیم ک حرف بزنیم لباسم گیر کرد ب دستگیره در همچین درو غضبناک بستم طرف ترسید بعدشم حرف زد و زد اخرشم گفت من ی زندگیه رمانتیک میخوامو کسی ک هر روز عاشق تر بشه منم صادقانه گفتم حوصله این کارارو ندارم زندگی باید واقعی باشه رفتن خبری ام نیس ازشون فک کنم میخواستن فقط زردالو ب قیمت خاویارو بخورن ....
از ارزشای من چیزی کم نشد!!!!
واسه خواستگار بعدی میوه نداریم فقط چای با ۲تا قند اخه من یارانمو لازم دارم پول میوه هارو از خودم گرفتن نامردا...

فرستنده : راضیم ازت!!!


 

گودزیلای فامیلمون ده سالشه رفتیم مسافرت هی چرت و پرت میگفت ک اره من زن بگیرم روزی سه وعده براش گل میخرم منم شوخی شوخی گفتم نمیبینی من مجردم شاید دلم خواست ....
خیلی رک برگشت گفت تو که ترشیدی از خواستن گذشته هر کی اومد اوکی بده!!!!$*$
تاحالا اینجوری قانع نشده بودم. .. ولی من هنو ۲۲ سالمه ادامه تحصیلم چی????

فرستنده : راضیم ازت!!!


 

یکی از فانتزیام اینه که بعد از استفاده از کرم حلزون برم توآشپز خونه و با چاقو های ۲۹۹تومنی و دیگ های۳۹۹تومنی شروع به درست کردن آش پسته کنم و در حال استفاده از تن تاک آش رو بخورم و با گوشیه آیفون زنگ بزنم صدا و سیما تا ۴ملیارد بهشون بدم تا تبلیغ پخش نکنن.بعدش پلیس به جرم شرکت هرمی بیاد تا دستگیرم کنه منم برم افق.بعدش پلیسا با تپولف(توپولوف،تپلف...)بیان افق و من سوار کشتی شم و دو تا موشک بزنن تو کشتیم اما...
ادامه داستان در هوش سیاه ۳(خخخخخخم)

فرستنده : یه بنده ی خدا


 

مسموم شده بودم با دست و پاي لرزون عين بره اي كه تازه از مادر متولد شده!خودمو كشوندم تو پذيرايي از ميز آويزون شدم كه نيفتم رو زمين...با صدايي كه جيگر سنگ و آب ميكنه ميگم:بابايي؟دارم ميميرم!
بابام با خونسردي كابينتو وا كرد توشو نگا كردگفت قند و چاي هست راحت بمير!نه نمير بذار ببينم اول قيمت خرما بسته اي چنده؟
من:o-O
بابا:ببين دخترم بيا رك و روراست باشم باهات دلم نمياد پول خرما بدم اگه پول مولي جايي قايم كردي قبل مردن بهم بگو بعد مردنت نيفتم جون سوراخ سنبه هاي اتاقت!
محض اطلاعتون ميگم يه عكس از خودم تو سر راه دارم كه ثابت ميكنه سرراهيم!
 

فرستنده : تبسم


 

تو این آشفته بازار و گرونی؛گردن کلفت اون کسیه ک واسه خانوادش ی لقمه نون حلال ببره سر سفره.
 

فرستنده : mehdi suba


 

زن گرفتن کمتر از مرگ نیس؛ینی ی چیزایی تو مایه های کما رفتنه.

البته خانمهای عزیز ب دل نگیرن محض خنده گفتم.
 

فرستنده : mehdi suba


 

آدم ها فقط آدم هستند،نه بيشتر و نه کمتر...
اگر کمتر از چيزي که هستند نگاهشان کني آن ها را شکسته اي و اگر بيشتر ازآن حسابشان کني،آن ها تو را مي شکنند.
بين اين آدم ها،فقط بايد عاقلانه زندگي کرد،
نه عاشقانه...

فرستنده : ~*گوگولي*~


 

يح يح يح!(بازم خنده شيطاني مشكليه؟)اين خاطره داداشمه
رفته بودن واسه كيك و سانديس مجاني و خواب و وسطش هم دو تا تست حل كنن!
اونوقت پشت سري داداشم ميخواست بگه من باكلاسم راني اورده بوده!
حالا اومده بازش كنه كه يهو صداي پپس در تمام جلسه ميپيچه و همه با چشاي گرد به داداشم نگا ميكنن!
حالا داداشم چطوري ثابت كرده اون نبوده و پشت سريش بوده اونم جايي كه با يه پچ پچ ده نفر ميريزن سرت بماند!

فرستنده : ساندويچي


 

این روزا هر زوج جوونی رو که میبینم دستشون تو دست همه
یاد خودمون میفتم که میتونسیم من و تو ، ما بشیم
اما افسوس...

فرستنده : ♥♥♥


 

فانتزیم اینه عروسیم بشه داماد بره پشت میکروفن بگه عزیززززززم ی سورپرایز دارم برات منم عاشقانه بگم بمیری بنال دیگه اونم بگه این تو و اینم خواننده محبوبت ااااااااااااااامید جهان .... منم از خوشحالی برم وسط تا اخر مجلس یا مرگ یا هلاکت برقصم درحالیکه ااااااامید جهان کف رده دهنش ارزوی شکر خوردن میکنه .... دامادم که بی خیال خودمو عشقه....

فرستنده : راضیم ازت!!!
[ شنبه 15 تير 1392برچسب:, ] [ 18:45 ] [ علی ت ]

اس ام اس

مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92


جایگاه همیشگی تو ، درقلب منه

البته اگه صدف قلبم لایق مروارید وجودت باشه


کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس ) تو وبلاگت لینک کن





مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92


با داشتن چشمان تو

مرا به الماس ستارگان نیازی نیست

این را به آسمان بگو . . .



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



آرامترین تپش قلبم را تقدیمت میکنم

تا بدانی که آرام بخش همه وجودم تویی



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92


غم داشتن بخشی از زندگیست

ولی غمخوار نداشتن عذاب زندگی


مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



چقدر پدال دوچرخه دونفره دوستیمون سفت شده !

حالا یا من خسته شدم

یا شیب زیاد شده

یا شایدم تو دیگه رکاب نمیزنی !



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



سلام خوبی ؟ میدونی دارم چی میخورم !؟

حسرت یک لحظه دیدن تو !



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



دشمن چه کند که مهربا ن باشد دوست

حاسد چه کند چو با وفا باشد یار



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



خوشا دردی که درمانش تو باشی

خوشا راهی که پایانش تو باشی

خوشا چشمی که رخسار تو بیند

خوشا ملکی که سلطانش تو باشی




مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



آرام بخوان ، چون اهسته نوشتم

با دل بخوان ، چون با دل نوشتم

دوستت دارم



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



قلبم ببر ، جانم ببر ، اما ز خود دورم نکن

رفتی برو ، بردی ببر ، اما فراموشم نکن



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92


بگـذار سرنـوشت هـر راهی را کـه میخواهـد برود مـا راهمـان جداست

این ابـرهـا تـا میتواننـد ببـارنـد، مـا چتـرمان خداست



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92




دلم یک دوست خوب میخواد که خیلی مهربون باشه

دلش اندازه دریا به رنگ آسمون باشه



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



تو صمیمی تر از آنی که دلم میپنداشت

دل تو با همه آینه ها نسبت داشت

تو همان ساده سرسبز نجیبی که

خدا در میان دل پاکت ، صدف آینه کاشت



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



با عشق دوست ماند و با یار بیقراری

از دوست درد ماند و از یار یادگاری



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



نام تو را تا میبرم قلبم غریبی میکند

چشم انتظاری در دلم ، درد عجیبی میکند



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



درجاده عشقت آنقدر دنده عقب می روم

که لحظه هاى با تو بودنم باز تکرار شود



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



در کتاب واژه ها زیباترین معنا توئی

من چگونه در کتاب عشق تو معنا شوم ؟

از تو گفتن کار هر کس نیست ای بالاترین

من برای گفتنت باید که مولانا شوم



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



گفتی محبت کن برو ، باشد خدا حافظ ولی

رفتم که تو باور کنی دارم محبت میکنم



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



کاش میدانستم چشمانت چه زمان خواهد یافت

که “نگاه ، زاده علاقه است”



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



اشک نشان دل شکستگی

سکوت نشان تنهائی و لبخند نشان مهر

و اس ام اس نشان یاد توست




مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



پایان حکایتم شنیدنی است

من عاشق او بودم و او عاشق او



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92


دوست دارم دوستم تو باشی

مریض باشم پرستارم تو باشی !



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92


امشب شب آخریه که مزاحم دلت شدم

خورشید فردا مال تو ببخش که عاشقت شدم



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



بر درت میآمدم هر شب مرا وا میزدی

گفتمت نا مهربانی دم ز حاشا میزدی

دیدمت یک شب به دریا خیره بودی تا سحر

کاش دریای تو بودم دل به دریا میزدی



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



از قلبم پرسیدم عزیزت کیه ؟

گفت اس ام اس بزن ببین کجا میره !



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



تا تویی در خاطرم ، با دیگران بیگانه ام

با خیالت همنشینم ، گوشه ای زندانی ام . . .



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92


خزان بنشست و گل با بادها رفت

چه آسان میشود از یادها رفت



مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92



پیری آن نیست که بر سر یزند موی سفید

هر جوانی که به دل عشق ندارد ، پیر است
 

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:مسیج عاشقانه و عاطفی جدید مرداد 92 , ] [ 18:44 ] [ علی ت ]

موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای امیر عظیمی به نام بی تو

Amir Azimi - Bi To

http://dl.newmusic72.com/Video/Irani/92/Tir/8/Amir%20Azimi%20-%20Bi%20To%20Full%20HD%201080P%20%5BNewMusic%5D.mp4

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای TM Bax به نام بیخیالِ فردا

 

http://dl6.a-music.tk/1392/ordibehesht/TM%20Bax%20-%20Bikhiale%20Farda%20128.mp3

موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای حسن شماعی زاده به نام سرزمین لاله ها

http://dl6.a-music.tk/1392/khordad/Hasan%20Shamaizadeh%20-%20Sarzamine%20Laaleha%20HD%20AnzaliDL.mp4

اجرای زنده ,جدید و فوق العاده زیبای اندی به نام چشمای ناز

http://dl6.a-music.tk/1392/tir/ANDY%20-%20Live%20at%20the%20Greek%20Theatre%20%20Cheshmayeh%20Naz%20HD%20AnzaliDL.mp4

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:, ] [ 18:31 ] [ علی ت ]

اجرای زنده ,جدید و فوق العاده زیبای اندی به نام چشمای ناز

http://dl6.a-music.tk/1392/tir/ANDY%20-%20Live%20at%20the%20Greek%20Theatre%20%20Cheshmayeh%20Naz%20HD%20AnzaliDL.mp4

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:, ] [ 18:31 ] [ علی ت ]

ویدیوی جدید و فوق العاده زیبای TM Bax به نام بیخیالِ فردا

http://dl6.a-music.tk/1392/tir/TM%20Bax%20-%20Bikhiale%20Farda%20HD%20AnzaliDL.mp4

موزیک ویدئو جدید و فوق العاده زیبای امیر قیامت به نام اگه خیانت نمیکردی

http://dl6.a-music.tk/1392/tir/Amir%20Ghiyamat%20Ft%20Mehdi%20Javid%20-%20Age%20Khianat%20Nemikardi%20HD%20AnzaliDL.mp4

موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبای کامران و هومن به نام نمیدونم چرا

 

 

http://dl6.a-music.tk/1392/khordad/Kamran%20and%20Hooman%20-%20Nemidoonam%20Chera%20HD%20AnzaliDL.mp4

آهنگ بی کلام “داستان پرواز” ساز ویولن

http://dl.aloneboy.com/music/bikalam/violon/tale%20of%20flight%20%5BAloneBoy.com%5D%20violon.mp3

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:, ] [ 18:18 ] [ علی ت ]
[ شنبه 15 تير 1392برچسب:, ] [ 18:17 ] [ علی ت ]
[ شنبه 15 تير 1392برچسب:, ] [ 18:16 ] [ علی ت ]
[ شنبه 15 تير 1392برچسب:آهنگ بی کلام “ بوی گندم ” ساز گیتار, ] [ 18:14 ] [ علی ت ]

آهنگ بی کلام “ sargi ” ساز پیانو و ساز بالابان

http://musicsara.blog.ir/1392/03/31/dl.aloneboy.com/music/bikalam/balaban/sargi%20%5BAloneBoy.com%5D%20balaban.mp3

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:آهنگ بی کلام “ sargi ” ساز پیانو و ساز بالابان, ] [ 18:12 ] [ علی ت ]

آهنگ بی کلام “ still of the night ” ساز پیانو

http://dl.aloneboy.com/music/bikalam/piano/still%20of%20the%20night%20%5BAloneBoy.com%5D%20piano.mp3

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:آهنگ بی کلام “ still of the night ” ساز پیانو , ] [ 18:11 ] [ علی ت ]

آهنگ بی کلام “ تنهاترین عاشق ” ساز گیتار

http://dl.aloneboy.com/music/bikalam/guitar/tanhatarin%20asheg%20%5BAloneBoy.com%5D%20guitar.mp3

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:آهنگ بی کلام “ تنهاترین عاشق ” ساز گیتار, ] [ 18:10 ] [ علی ت ]

آهنگ بی کلام “ دروغه ” ساز پیانو مازیار فلاحی

http://dl.aloneboy.com/music/bikalam/piano/droghe%20%5BAloneBoy.com%5D%20maziar%20fallahi%20piano.mp3

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:آهنگ بی کلام “ دروغه ” ساز پیانو مازیار فلاحی, ] [ 18:8 ] [ علی ت ]

آهنگ بی کلام “Love Story” ساز ساکسوفون

http://dl.aloneboy.com/music/bikalam/saxophone/Love%20story%20%5BAloneBoy.com%5D%20saxophone.mp3

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:آهنگ بی کلام “Love Story” ساز ساکسوفون, ] [ 18:6 ] [ علی ت ]

آهنگ بی کلام “راه عشق” ساز نی

http://dl.aloneboy.com/music/bikalam/ney/Ask%20yolu%20%5BAloneBoy.com%5D%20ney.mp3

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:آهنگ بی کلام “راه عشق” ساز نی, ] [ 18:4 ] [ علی ت ]

مجموعه آهنگ تولد

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Andy%20-%20Tavalod%20.mp3

 

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Arash%20Pishtaz%20-%20Shabe%20Tavalod.mp3

 

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Aris%20-%20Tavalod.mp3

 

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Armin%20-%20Tavalod.mp3

 

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Childrens%20-%20Jashne%20Tavalod%20.mp3

 

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Davoud%20Behboudi%20-%20Tavalod.mp3

 

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Happy%20Birthday.mp3

 

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Ishan%20-%20Tavalod%20.mp3

 

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Ishan%20-%20Tavalod%20.mp3

 

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Kabous%20and%20Ali%20STS%20and%20Binaam%20and%20Army%20-%20Tavalod%20.mp3

 

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Mehdi%20Kohansal%20-%20Tavalod.mp3

 

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Negar%20-%20Tavalod%20.mp3

 

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Ramin%20Mahmoudi%20-%20Tavalod%20.mp3

 

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Shahram%20Masoumian%20-%20Tavalod%20.mp3

 

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Shahram%20Taghavi%20-%20Hediye%20.mp3

 

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Shamaeezadeh%20and%20Fattaneh%20%20-%20Tavalod.mp3

 

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Tavalod%20%5BBi%20Kalam%5D%20.mp3

 

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Tavalod%20-%20Diaka%20Remix%20.mp3

 

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Tavalod%20-%20Arjang%20-%20Tavalod.mp3

 

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Shayan%20Eliyan%20Ashkan%20JP%20-%20Shabe%20Tavalod%20%5D.mp3

 

http://dl.alvandmusic.com/full%20album/Tavallod/Happy%20Birthday%20Collection/Alireza%20Hasani%20Ft%20Benyamin%20and%20Arian%20-%20Tavalodet%20Mobarak.mp3

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:مجموعه آهنگ تولد, ] [ 17:52 ] [ علی ت ]

دانلود اهنگ موبایل اس ام اس(مخصوص پیام کوتاه)3 با حجم 118 کیلو بایت

Music Ringtone مجموعه 20 رینگتون SMS بسیار زیبا و جذاب برای موبایل

 

http://www.s2.mihandownload.com/mihandownload10/BOBO%20(1)%5BMihanDownload.com%5D.zip

دانلود مجموعه ۱۰ زنگ جدید پیامک اس ام اس برای موبایل

دانلود مجموعه 10 زنگ جدید پیامک اس ام اس برای موبایل

http://www.s2.mihandownload.com/mihandownload10/bells%20%20ashi%5BMihanDownload.com%5D.zip

دانلود آهنگ آرام و کلاسیک برای زنگ موبایل

Classic Ringtone - www.Takmob.Net

http://www.dl.takmob.net/mehrdad/multimedia/ringtone/Classic%20Ringtone%5Bwww.takmob.net%5D.zip

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:دانلود آهنگ آرام و کلاسیک برای زنگ موبایل, ] [ 17:41 ] [ علی ت ]

 

.mp3سری ۷ آهنگ زنگ آرام بخش و لایت برای موبایل

 

www.Takmob.Net - آهنگ زنگخوره ملایم و با کیفیت

http://www.dl.takmob.net/multimedia/ringtone/Light%20Ringtone%20series%207%20%5Bwww.takmob.net%5D.zip

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:,mp3سری ۷ آهنگ زنگ آرام بخش و لایت برای موبایل, ] [ 17:36 ] [ علی ت ]

مجموعه ۸۰ نرم افزار جاوا مخصوص موبایل

80 Softwares For Mobile مجموعه 80 نرم افزار جاوا مخصوص موبایل

http://irdl.downloadha.com/Mohsen/80-Softwares-For-Mobile-(www.Downloadha.com).zip

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:مجموعه ۸۰ نرم افزار جاوا مخصوص موبایل, ] [ 17:34 ] [ علی ت ]

جــــــــــــــــــــــــــاوا 

نرم افزار ساعت سخنگو برای موبایل با فرمت جاوا - www.takmob.Nethttp://www.dl.takmob.net/software/java_1/Talking%20clock%20java%5Bwww.takmob.net%5D.zip

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:ساعت سخنگو برای جاوا, ] [ 17:31 ] [ علی ت ]

iOs 7 Theme HD Concept 8 in 1 v2.0, 3.0 out of 5 based on 1 rating

iOs 7 Theme HD Concept 8 in 1 copy

iOs 7 Theme HD Concept 8 in 11

iOs 7 Theme HD Concept 8 in 124 copy

iOs 7 Theme HD Concept 8 in 11478  

http://dl.androidha.com/android/tir-92/iOs_7_Theme_HD_Concept_8_in_1_v2.0_www.AndroidHa.com.apk

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:iOs 7 Theme HD Concept 8 in 1 v2,0, 3,0 out of 5 based on 1 rating, ] [ 17:26 ] [ علی ت ]
[ شنبه 15 تير 1392برچسب:۳D Flip Clock & World Weather 0,47ساعت اندروید, ] [ 17:19 ] [ علی ت ]

                             دانلود بازی مسابقات رالی

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/333/img/E/e25/Championship%20Rally%202012_www.yekmobile.com.jpg

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/333/file/E/e25/Championship_Rally_2012_www.yekmobile.com.zip

آدمک بامزه با Despicable Me v1.0.0 offline

ماجراجویی آدمک بامزه با Despicable Me v1.0.0 offline

http://dl3.androidiha.com/games/gamedata/com.gameloft.android.ANMP.GloftDMHM.zip

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:آدمک بامزه با Despicable Me v1,0,0 offline, ] [ 17:7 ] [ علی ت ]
[ شنبه 15 تير 1392برچسب:لایو والپیپر بالن Hot Air Balloon 3d Wallpaper v1,0, ] [ 17:3 ] [ علی ت ]

اس ام اس طنزنوشته ها و جمله های خنده دار تیر ۹۲


 

یه بار موقع خون گرفتن خودمو زدم غش و ضعف که اون دوتا پرستار خوشگلا زیر بغلمو بگیرن بلندم کنن ، نامردا رفتن توالت شور بیمارستانو صدا کردن اومد ؛ یارو هم تیِ ع.ن.ی رو گذاشت اونور اومد شکل گوسفند بغلم کرد انداختم رو تخت بعد با همون دستش بیسکویت باز کرد درآورد گذاشت دهنم گفت بخور فشارت افتاده …
.
.
من اصلا به آنتی ویروس اعتقاد ندارم چون ویروسای لپ تاپم بر اثر کهولت سن از بین میرن !
.
.
مخاطب ویژه بهم اس ام اس داده : از اینکه بهت اعتماد میکنم چی برداشت میکنی ؟
منم بهش گفتم : گندم ، برنج ، مرکبات !
الان چند روزی میشه ازش خبر ندارم … فک کنم داره بهم خیانت میکنه ، نه ؟؟؟
.
.
خدایا به ما که مخاطب خاص ندادی حداقل رفقامون که دارن ازشون بگیر جیگر ما رو خنک کن !
.
.
پسره رو آوردن شبکه جام جم ، به بیست زبان زنده دنیا مسلطه …
من از اول راهنمایی تا حالا که ۲۲سالمه دارم زبان انگلیسی میخونم هنوز در حد آی ام بلک بورد هستم !
.
.
کاش فرستادن اس ام اس چندین مرحله داشت مثلا :
۱- فرستادن ۲- میخوای بفرستی ؟ ۳- بفرستم ؟ ۴- دارم میفرستما !!! ۵- پشیمون نیستی ؟ ۶- بازم فکر کن ! ۷- بفرستم ؟ ۸- دیگه دارم میفرستما !!! ۹- فرستادم ! ۱۰- فرستاده شد !
اگه این گزینه ها بود حداقل آدم اشتباه اس نمیداد …
.
.
تو خونه شما هم کاربرد توری پنجره اینه که نذاره پشه ها از خونه برن بیرون ؟؟؟
.
.
ﻣﻦ ﺗﺎ ﻫﻤﯿﻦ ﭼﻨﺪ ﻭﻗﺖ ﭘﯿﺶ ﻓﮏ ﻣﯿﮑﺮﺩم GF ﻣﺨﻔﻒ ﮔﻮﺟﻪ ﻓﺮﻧﮕﯿﻪ …

.
.
جدا شما پشتتونو چجوری لیف میزنین ؟؟؟
من پشتم یه نقطه ی کور دارم که نزدیک به ۲۵ساله لیفش نزدم ؛ آخرم از همونجا میگندم میمیرم !
.
.
ما مورد داشتیم که با ما راه نمیومده ولی با بقیه دوچرخه سواری میکنه !
بدبخت دوچرخه ندیده چلاق …
.
.
مـــامـــان … تموم شد ، بیا منو بشور !!!
(دانشجویان پس از اتمام امتحانات)
.
.
دوستم گلوش چرک کرده بود پرسید چیکار کنم ؟ خواستم بگم آب نمک قرقره کن حواسم نبود گفتم آب قند قرقره کن …
بنده خدا یه هفتس کلا نمیتونه صحبت کنه ، دکتر گفته مجرای تنفسیش شکرک بسته !
.
.
یکی از تفریحات بچگیمون این بود که وقتی زنگ مدرسه رو میزدن هرچی صدا بلد بودیم و تو ذهنمون بود درمیاوردیم یَک حالی میداد ! حس میکردیم تو جنگلیم همراه با دوستای میمونمون …
.
.
با اعصاب خراب اومدم نشسنم میگم دیدی چی شد ؟ امروز نه ورزش کردم نه وزن کم کردم !
گودزیلا دراومده میگه : چرا وزن کم کردی … مگه نرفتی دستشویی ؟؟؟
محض اطلاعتون ارض کنم که ۵سالشه !
.
.
چقدر خوبه وقتی که داری جوجه کباب درست میکنی خودش بچرخه و بگه : اینجام … اینجام … اینجام نپخته …
این دانشمندا چیکار میکنن پس ؟ الکی دارن فقط حقوق میگرن …
.
.
دختره مهریه ش رتبه کنکورش نباشه صلواااااااااااااااااات …
.
.
قرص کامل پشه کش تو اتاقم دود کردم به طوری که اجسام از فاصه ۲۳٫۵ میلیمتری قابل رویت نیستن ، بازم پشه ه میاد زیره گوشم صدای هیلیکوفتِر درمیاره !!!
یاد “جان سخت ۴″ افتادم …
.
.
این دخترا واسه چی اینقدر حساس شدن ؟
زنگ زدم به ساناز تا اسم سارا رو شنید قطع کرد ؛ همش به خاطر این نیلوفره که حواس واسه آدم نمیذاره ، گیر داده میگه لاله کیه ؟ گفتم منظـورت لادنه ؟ اونم قهر کرد …
اصن ولشون کن بابا … بذار یه زنگ بزنم به شادی چون فقط اون و مهسا و نسترن و سمیرا و شیما منو درک میکنن !
.
.
ﺑﯿﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ﺩﻭﺭﯼ ﮐﻨﯿﻢ ﺍﺯ ﺩﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺭﺱ ، ﺑﯿﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ﻣﺸﺮﻭﻁ ﺑﺸﯿﻢ ﮐﻢ کم !
.

SMSkhor.IR
.
امروز تو خیابون زنه پاش سُر خورد گروووپس خورد زمین ؛ هیچی دیگه رفتن زیر بغل شوهرشو گرفتن که از خنده غش کرده بود !
.
.
معدل این ترممو حساب کردم دارم ؛ الانم دازم وسایلمو جمع میکنم راهی بشم سمت افق …
آدم به دست خودش محو بشه بهتر از اینه که به زور محوش کنن !
.
.
باید به بعضیا گفت : بیکار نشینید ، بیاید با احساسات هم بازی کنید !
.
.
آهنگی که روز قبل امتحان گوش میدادم :
بیخیال فردااا ، بیخیال فردااا …
آهنگی که بعد امتحان گوش میدادم :
مخور غم گذشته
گذشته ها گذشته
هرگز به غصه خوردن
گذشته برنگشته
.
.
فکر کنم دارم بابا میشم … الان چند شبه بیدار میشم کولرو خاموش میکنم !
.
.
ﭘﯿﺮﺯﻧﻪ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻮﺩ ﺩﺍﺭﻭﺧﻮﻧﻪ ﮔﻔﺖ ﻧﻨﻪ ﺟﻮﻥ ﻟﮑﻪ ﺑﺮ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺍﺭﯾﻦ ؟
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﺎ ﮐﻠﯽ ﻋﻔﺎﺩﻩ ﮔﻔﺖ ﻧﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ، ﭘﯿﺮﺯﻥ ﻫﻢ ﺧﻮﻧﺴﺮﺩ ﮔﻔﺖ ﺧﻮﺏ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮐﻪ ﻧﺪﺍﺭﯾﻦ ﺍﮔﻪ ﺩﺍﺷﺘﯿﻦ ﺑﻪ ﺍﻭﻥ ﺻﻮﺭﺕ ﺩﺍﻏﻮﻧﺖ ﻣﯿﺰﺩﯼ …
ﯾﻌﻨﯽ ﺩﺍﺭﻭﺧﻮﻧﻪ ﺭﻓﺖ ﺗﻮ ﻫﻮﺍ !
.
.
ما از اونایى هستیم که دعاهامون میخوره به پنجره بعد کمونه میکنه میخوره به سقف ، سقف خراب میشه رو سر خودمون !
.
.
امروز ﺍﺯ ﻣﺨﺎﺑﺮﺍﺕ ﺑﻬﻢ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻥ ﮔﻔﺘﻦ ﺗﻮِﺋﻪ ﺣﻤﺎﻝ ﮐﻪ ﻧﻪ مخاطب خاص دﺍﺭﯼ ﻧﻪ ﺯﻧﮓ ﺧﻮﺭ ﺩﺍﺭﯼ ﻧﻪ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﯽ ﺑﯿﺎ ﺍﯾﻦ خطت رو ﻭﺍﮔﺬﺍﺭ ﮐﻦ ﯾﮑﯽ ﺑﺨﺮﻩ ﮐﻪ ماﻡ ﯾﻪ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ای ببریم !
ﺩﺭﺳﺘﻪ ﺧﻌﻠﯽ ﺑﺪ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺣﺮﻑ ﺯﺩ ﻭﻟﯽ ﯾﮑﻢ ﮐﻪ ﻓﮏ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﺣﻖ ﺩﺍﺭﻩ …
حالا یا یکی بیاد مخاطب خاصم بشه یا یکی بیاد خطمو بخره طفلکیا بیشتر از این ضرر نکنن !
.
.
به بعضیا باید گفت : عزیزم تو از شعورت استفاده کن اگه تموم شد من بازم برات میخرم !
.
.
ترم پیش تو دانشگاه استاد داشت به یه دانشجو می گفت : پسر این درسو بخون ! بخونی پس فردا به دردت میخوره ، نخونی خودت ضرر میکنی … حداقل به خاطره این هزینه ای که کردی بخون ، به خاطره خودت میگم بخون ؛ نخونی نمیتونی پاس کنیااااا …
دانشجو تو یه جمله جواب داد : “استاد صدامون خوب نیست”
.
.
زمانی به جواب تمام سوال های زندگیم رسیدم که سوال

 ها عوض شده بود …

 

لطفا در مورد این اس ام اس وپیامک ها نظر بزارید"            

 

 

[ شنبه 15 تير 1392برچسب:اس ام اس طنزنوشته ها و جمله های خنده دار تیر ۹۲, ] [ 16:48 ] [ علی ت ]

دانلود نرم افزار Trippo دیکشنری بیش از 30 زبان تحت جاوا

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/s/Trippo-Java-%5Byekmobile.com%5D.jpg

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/s/Trippo-Java-%5Byekmobile.com%5D.zip

دانلود برنامه جالب Bit-Side Panoman V3.0.793عکس گرفتن 360درجه برای جـــــــــــــــــــاوا

 

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/s/pano-man%28yekmobile.com%29.jpg

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/s/Panoman_5800_3_0_793b_UNSIGNED%5Byekmobile.com%5D.zip

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید ....امید وارم مطالب اراعه شده مورد توجه شما قرار گیرد
آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 25498
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



  • دهکده دانلود
  • چند رسانه ای پارس